-
Kamera filmowa Z-CAM E2-F6 (EF Mount)
Czas realizacji zamówienia do | 20 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | 0 szt. |
Strona producenta | |
Kod kreskowy | |
EAN | 6970130770316 |
Zamówienie telefoniczne: 722-797-900
Zostaw telefon |
Kamera filmowa Z-CAM E2-F6 (EF Mount)
Kamera E2-F6 posiada pełen format od 6k do 50 / 60fps w 10-bitowych ProRes i 4K 120fps (zmienna liczba klatek na sekundę) sprawia, że E2-F6 wyróżnia się na tle pozostałych kamer.
E2-S6 oferuje najwyższy zakres dynamiki spośród wszystkich kamer Z-CAM
Prawdziwa rozdzielczość 6K!
E2-F6 jest jedną z niewielu kamer na rynku, które korzystają z czujnika pełnoklatkowego.
Dzięki trybie 6k, E2-S6 zarządza pełnym odczytem czujnika i umożliwia filmowcom przycięcie materiału do żądanego formatu.
W trybach przycinanych zapewnia jednak rozdzielczość 6k UHD (do 48 klatek na sekundę) i DCI (od 2: 4: 1 do 60 klatek na sekundę) i opanowuje różne tryby w ProRes, H.265 i Z Raw, formacie RAW od Z-CAM!
Wiele opcji
- E2-F6 imponuje udoskonaleniem i ogromną mocą obrazu w tak małej kostce.
- Czujnik pełnoklatkowy z mocowaniem EF lub PL
- Wewnętrzne nagrywanie na CFast
- USB 3.0 typu C do przesyłania plików i bezpośredniego nagrywania na zewnętrznych dyskach SSD
- Bateria SONY NPF
- Połączenie WLAN ze sterowaniem za pośrednictwem aplikacji iOS i Androida
- 2,5 mm (kompatybilny z Sony LANC)
- Wyjście HDMI do nagrywania zewnętrznego lub do podłączenia monitora do 60 klatek na sekundę
- 10-stykowa synchronizacja portów LEMO we / wy (wymaga osobno dostępnego kabla synchronizującego)
- Wejście audio: gniazdo stereo 3,5 mm dla aktywnych mikrofonów wideo lub przez adapter XLR na LEMO
- Streaming przez WLAN lub LAN za pomocą oprogramowania Z CAM
Specyfika techniczna
Typ czujnika
Pełnoklatkowa matryca CMOS
Rozmiar czujnika
37,09 x 24,75 mm
Piksele
26 mln
Zakres dynamiczny 15
Mocowanie obiektywu
Mocowanie EF(z opcjonalnym akcesorium M, MFT i PL)
Mikrofon
Wbudowany mikrofon stereo
Nagrywanie
Rozdzielczość i maksymalna liczba klatek na sekundę
6064x4040 @ 30 fps max (Open Gate)
6064x3196 @ 48fps max (6K DCI)
6064 x 2560 przy 60 fps maks. (6 KB 2,4: 1)
5760x3240 @ 48fps max (6K UHD)
5376 x 4032 przy maks. 30 klatkach na sekundę (5 KB 4: 3)
4848 x 4040 przy 30 fps maks. (5 KB 6: 5)
4096 x 2160 przy maks. 72 kl./s (4K DCI) *
4096 x 1728 przy 120 fps maks. (4K 2,4: 1)
3840 x 2160 przy maks. 72 kl./s (4K UHD) *
1920 x 1080 przy 120 fps maks. (FHD)
* do wyboru supersampling / kadrowanie, supersampling 4K jest obsługiwany przy tych samych częstotliwościach klatek, co tryb rozdzielczości 6K DCI
Koder wideo
ZRAW * / H.265 główny profil 10 / H.264 wysoki profil **
* do 4K @ 30 fps
Szybkość transmisji
Maks. 300 Mb / s dla H.265 i H.264 / 1,2 Gb / s dla ZRAW
Kolor: Głębia bitowa
12-bitowy ProRes RAW / 12-bitowy ZRAW / 10-bitowy 4: 2: 0 (H.265) / 8-bitowy 4: 2: 0 (H.264)
Format audio
24-bit 48 kHz
Koder audio
AAC / PCM (tylko dla MOV)
Format pliku
MOV / MP4
Tryb nagrywania
Wideo / Wideo poklatkowe
Ustawienia
ISO
Automatyczny, ręczny (400 ~ 125000), podwójny natywny ISO: 400/2500
Migawka
Czas otwarcia migawki: automatyczny, ręczny (1 ”~ 1/8000”) lub
Kąt migawki: automatyczny, ręczny (1 ° ~ 360 °)
Balans bieli
Auto, Preset, Manual (2300 K ~ 7500 K)
Tryb ostrości
MF / AF / CAF
Wizerunek
Jasność / kontrast / nasycenie / ostrość
Konfig obrazu
Rec.709 / Z-Log2 / FLAT / HLG
Audio
Poziom wejścia / wyjścia audio
Kod czasu
Aktualny czas / ręczne wprowadzanie