-
Kamera Z-CAM E2-M4 (MFT)
Czas realizacji zamówienia do | 30 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | 0 szt. |
Strona producenta | |
Kod kreskowy | |
EAN | 6970130770163 |
Zamówienie telefoniczne: 722-797-900
Zostaw telefon |
Profesjonalna Kamera Z-CAM E2-M4
Najważniejsze cechy:
* DCI i HD w 4K do 160 fps
* Wymienne mocowanie obiektywów MFT
* ProRes RAW i 12-bitowa obsługa kolorów
* Przetwornik CMOS 4/3 WDR
Profesjonalna kamera kinowa Z-CAM E20-M4 4K (Mikro Cztery Trzecie)
Kamera Z CAM E2-M4 4K wyposażona w obiektyw Mikro Cztery Trzecie i obudowę Flagship Series. Kamera daje możliwość nagrywania w ProRes RAW przy użyciu ATOMOS / innego rejestrator monitorów. Ta kompaktowa kamera rejestruje DCI i UHD 4K z prędkością do 160 klatek na sekundę, a także HD do 240 klatek na sekundę i nagrywa na kartę CFast 2.0 (brak w zestawie). Przyszła aktualizacja pozwoli E2-M4 na obsługę strumieniowania na żywo RTMP, RTPS i SRT bezpośrednio z kamery bez konieczności korzystania z komputera. Kamera jest wyposażona w czujnik 4/3 "z obsługą kolorów 10/12-bitowych i nominalnymi 13 stopniami zakresu dynamicznego z 16 stopniami przy ustawieniu WDR. Kamera obsługuje nagrywanie w ProRes 422 w 10-bitach, a także H.265 i kodeki H.264 do wydajnego kompresowania obrazu.
E2-M4 można kontrolować za pomocą portów szeregowych, złącza LANC 2,5 mm, portu USB Type-C, portu Ethernet lub aplikacji Z Camera iOS do sterowania kamerą przez Wi-Fi i wyświetlania podglądu obrazu na żywo i konfiguracji ustawień. Kamera może rejestrować time-lapsy, slow-motion, a nawet może transmitować na żywo za pośrednictwem portu Gigabit Ethernet. Zasilanie kamery obywa się za pomocą oddzielnej baterii lub zasilacza z serii L.
Zasilacz sieciowy oraz akumulator nie jest wliczony w cenę.
ProRes RAW
Obsługuje 12-bitowe nagrywanie RAW ProRes przez HDMI, jeśli jest używane z wybranymi rejestratorami / monitorami Atomos.
Wymienne mocowanie Mikro Cztery Trzecie
Dołączone mocowanie MFT można wymienić na osobno dostępne mocowania ARRI PL lub Leica M, co daje dostęp do szerokiej gamy obiektywów.
Bezpośrednie przesyłanie strumieniowe z kamery
Będzie obsługiwał transmisję strumieniową na żywo RTMP, RTPS i SRT bezpośrednio z kamery bez konieczności korzystania z komputera.
Przechwytywanie i nagrywanie 4K
Nagrywa DCI / UHD 4K do 160 fps lub 1080p do 240 fps, do limitu pojemności nośnika
Potrójny natywny ISO 80/160/800
13 przystanków zakresu dynamicznego za pomocą ZLog i 16 przystanków zakresu dynamicznego w trybie WDR
Wbudowana technologia redukcji szumów umożliwiająca uzyskanie czystego materiału
Wewnętrzne nagrywanie H.265 (10-bitowy kolor) na karcie CFast 2.0
Obsługiwane jest 10-bitowe nagrywanie ProRes w 422 HQ, 422, 422 LT i 422 Proxy
Obsługiwane jest wyjście wideo przez HDMI 2.0 (do DCI 4K przy 60 fps, 10-bitowy kolor, YUV 422)
W pełni aluminiowa obudowa dla skutecznego odprowadzania ciepła
Interfejsy i możliwość rozbudowy
Port USB Type-C do podglądu na żywo i sterowania za pomocą urządzenia iOS z zainstalowaną aplikacją Z Camera
Port USB Type-C może być również używany do zewnętrznego nagrywania SSD
Port Ethernet do podglądu na żywo, sterowania i przesyłania plików do przeglądarki lub komputera z oprogramowaniem Z CAM
Dostępne są również API HTTP i SDK
Port COM (RS232) obsługuje protokół UART
Port LANC do zdalnego sterowania, w tym włączania / wyłączania zasilania
Aplikacja na iOS
Z Camera to mobilna aplikacja do podglądu na żywo z kamery i sterowania za pomocą kabla Wi-Fi / USB. Pozwala na rozpoczęcie / zatrzymanie nagrywania i zdalną regulację ustawień aparatu, a także ma zaawansowane funkcje podglądu na żywo w aparacie. Można go pobrać ze sklepu Apple App Store.
Korpus aparatu
Wykonane z aluminium w celu zapewnienia wytrzymałości i odprowadzania ciepła
Dziewięć gwintowanych otworów montażowych wokół zewnętrznego podwozia
Oznaczenie płaszczyzny czujnika dla dokładnych pomiarów odległości
Zasilanie z osobno dostępnego zasilacza AC / DC lub akumulatorów serii L.
Aktywny, wymienny uchwyt MFT
Kompatybilne obiektywy:
Panasonic Lumix 14mm f/2.5 G
Panasonic Leica DG Summilux 15mm f/1.7 ASPH
Panasonic Lumix G Vario 7-14mm f/4 ASPH
Panasonic Lumix G Vario 14-140mm f/3.5-5.6 ASPH. POWER O.I.S.
Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH.
Panasonic Lumix G 42.5mm f/1.7 ASPH. POWER O.I.S. Lens
Panasonic Lumix G X Vario 12-35mm f/2.8 II ASPH. POWER O.I.S.
Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 8-18mm f/2.8-4 ASPH.
Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f/2.8 ASPH. MEGA O.I.S
Lumix G X Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Power O.I.S.
Sigma 19mm F2.8 DN Art
Olympus M.Zuiko Digital ED 8mm f/1.8 Fisheye PRO
Olympus M.Zuiko Digital ED 12mm f/2
Olympus M.Zuiko Digital ED 17mm f/1.2 PRO
Olympus M.Zuiko Digital ED 12-40mm f/2.8 PRO
Olympus M.Zuiko Digital ED 45mm f/1.2 PRO
Olympus M.Zuiko Digital ED 75mm f/1.8 Lens
Olympus M.Zuiko Digital ED 14-42mm f/3.5-5.6 EZ
Olympus M.Zuiko Digital ED 25mm f/1.2 PRO
Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro
Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro
Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro
Olympus M.Zuiko Digital ED 30mm f/3.5 Macro
Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm f/2.8 PRO
Olympus M.Zuiko Digital ED 7-14mm f/2.8 PRO
Olympus M.Zuiko Digital ED 12-100mm f/4 IS PRO
Olympus M.Zuiko Digital ED 300mm f/4 IS PRO
Pytania i odpowiedzi:
P: Czy ten aparat jest wyposażony we wbudowane filtry ND?
O: Nie, nie ma wbudowanych filtrów ND.
P: Czy ten aparat ma wbudowaną stabilizację obrazu?
O: Nie, ten aparat nie ma wbudowanej stabilizacji obrazu.
P: Czy wewnętrzny 10-bitowy zapis H265 4: 2: 0 czy 4: 2: 2?
O: Wewnętrzny kodek H265 10 BIT to 4: 2: 0. W ProRes otrzymamy 4: 2: 2
Specyfikacja techniczna E2-M4:
- Typ czujnika
- Czujnik CMOS WDR 4/3 "
- Rozmiar czujnika
- 19,0 x 13,0 mm
Efektywne piksele10,28 mln
Zakres dynamiczny13 ~ 15 przystanków (Z-Log2) / 16 przystanków (z aktywowanym WDR)
Mocowanie obiektywuMocowanie MFT (wymienne)
MikrofonWbudowany mikrofon stereo
Nagrania wideo:
- Rozdzielczość
- 4096 x 2160 (C4K) / 3840 x 2160 (4K)
4096 x 1728 (C4K 2,4: 1) / 3840 x 1620 (4K 2,4: 1)
3696 x 2772/3312 x 2760
2704 x 1600/1920 x 1080 - Częstotliwość wyświetlania klatek
- 59,94 / 50 / 29,97 / 25/24 / 23,98 fps
- Maksymalna zmienna liczba klatek na sekundę
- 120 fps dla 4096 x 2160 (tylko H.265)
120 fps dla 3840 x 2160 (tylko H.265)
150 fps dla 4096 x 1728 (tylko H.265)
160 fps dla 3840 x 1620 (tylko H.265)
160 fps dla 2704 x 1600 (tylko H.265)
59,94 fps dla 3696 x 2772
59,94 fps dla 3312 x 2760
240 fps dla 1920 x 1080 (tylko H.265)
- * Więcej informacji na temat maksymalnej liczby klatek można znaleźć w zakładce "Do pobrania"
- Maksymalna szybkość transmisji
- H.265 / H.264
- 300 Mbps dla 4096 x 2160/3840 x 2160/4096 x 1728/3840 x 1620/3696 x 2772/3312 x 2760/2704 x 1600
200 Mbps dla 1920 x 1080
- Głębia kolorów
- 10-bitowy (H.265) i 8-bitowy (H.264)
- Koder wideo
- ZRAW (częściowy debayer) / Proxy / H.265 main 10 profile / H.264 high profile
- Format audio
- 24-bit 48 kHz
- Koder audio
- AAC / PCM (tylko dla MOV)
- Format pliku
- MOV / MP4
- Tryb nagrywania
- Wideo / Wideo poklatkowe
Ustawienia
- ISO
- Automatyczny, ręczny (500 ~ 102400/250 ~ 51200 z włączonym WDR), natywny ISO: 500/2500 (250/1250 z włączonym WDR)
- Migawka
- Czas otwarcia migawki: automatyczny, ręczny (do 1/8000 ”) lub
kąt migawki: automatyczny, ręczny (1 ° ~ 360 °) - Balans bieli
- Auto, Preset, Manual (2300 K ~ 7500 K)
- Tryb ostrości
- MF / AF / CAF
- Wizerunek
- Jasność / kontrast / nasycenie / ostrość
- Profil obrazu
- Rec.709 / Z-Log2 / FLAT / HLG
- Audio
- Poziom wejścia / wyjścia audio
- Kod czasu
- Aktualny czas / wejście ręczne / wejście zewnętrzne