-
DJI Phantom 4 RTK Shield Basic
Czas realizacji zamówienia do | 20 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 181887 |
Zamówienie telefoniczne: 722-797-900
Zostaw telefon |
Ubezpieczenie DJI Shield do drona DJI Phantom 4 RTK
Ubezpieczenie DJI Care/Shield to 12 miesięczne ubezpieczenie sprzętu oferowane przez DJI, dzięki któremu nie trzeba martwić się o bezpieczeństwo drona w czasie lotu.
Gdy sprzęt ulegnie awarii lub uszkodzeniu w wypadku kolizji, za niewielką opłatą (ok. 10% wartości drona) czeka na Ciebie nowe lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania urządzenie. DJI Shield pozwala na latanie ze spokojem, ponieważ obejmuje uszkodzenia powstałe w wyniku błędu operatora.
Całą procedurę wymiany obsługuje firma DJI. W ramach ubezpieczenia DJI Shield przysługują dwie wymiany w ciągu roku.
Użytkownicy traktowani priorytetowo
Osoby, które zdecydowały się na zakup ochrony DJI Care Shield traktowani są priorytetowo przez serwis DJI. Dzięki temu czas oczekiwania na wymianę drona jest maksymalnie zredukowany. Oprócz tego także podczas zwykłego kontaktu z pomocą techniczną DJI jesteśmy traktowani priorytetowo dzięki czemu szybko uzyskujemy odpowiedzi na dowolne pytania techniczne.
Zasada działania DJI Shield
Ubezpieczenie DJI Care / Shield należy aktywować w dronie nie później niż w ciągu 48 godzin od daty aktywacji sprzętu. (Możliwa jest późniejsza aktywacja, lecz wiąże się z koniecznością nagrania filmu weryfikacyjnego i udostępnienia go do DJI). Aby uruchomić ochronę należy przejsć na stronę DJI i postępować według prezentowanych tam komunikatów. Należy podać numer kodu ubezpieczenia oraz numer seryjny drona lub kamery, do której ma zostać przypisana ochrona DJI Shield.
Koszty wymiany
Koszt pierwszej wymiany - 1 630 zł brutto
Koszt drugiej wymiany - 2 170 zł brutto
Procedura w przypadku uszkodzenia sprzętu
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh. (Jeżeli koszty naprawy są niższe niż koszty pierwszej lub drugiej wymiany to płacimy za rzeczywiste koszty naprawy, nie każdorazowo koszty wymiany)
3. Po wybraniu opcji DJI Shield, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Zastrzeżenia DJI Shield
DJI Care Shield nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Shield.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
EAN: 6958265181887