TELLO EDU NIE STARTUJE?
TELLO EDU NIE LATA,
TELLO EDU PODGLĄD Z KAMERY JEST A DRON NIE STARTUJE,
TELLO EDU NIE REAGUJE NA POLECENIA,
Te i wiele innych podobnych zgłoszeń otrzymujemy od naszych klientów zaniepokojonych funkcjonowaniem swoich małych dronowych przyjaciół.
W tej sytuacji zalecamy jednak zachować spokój. Świeżo zakupiony dron wymaga przeprowadzenia „procedury pierwszego startu”. Oznacza to kilka prostych działań mających na celu odblokować funkcję latania dla naszego drona. W dalszej części tekstu dokładnie opisujemy przez jakie koki trzeba przejść, żeby w pełni cieszyć się możliwościami TELLO EDU i TELLO EDU BUNDLE.
- Pierwszym krokiem będzie pobranie aplikacji „Tello App” z oficjalnej strony producenta. (link do strony zamieszczamy poniżej)
https://www.dji.com/pl/downloads/djiapp/tello
- Po pobraniu oraz zainstalowaniu aplikacji na urządzenie mobilne uruchamiamy drona TELLO EDU lub TELLO EDU BUNDLE.
- Łączymy drona z telefonem poprzez generowaną przez niego sieci WI-FI.
- Włączamy wcześniej pobraną aplikację „Tello App”
- Jeżeli widzimy podgląd z kamery drona, oznacza to, że urządzenia są ze sobą połączone i gotowe do autoryzacji.
- Na głównym ekranie powinna pojawić się informacja o konieczności „autoryzacji” drona. Wykonujemy ją zgodnie ze wskazówkami w aplikacji.
- Możliwe, że na tym etapie pojawi się także informacja o konieczności przeprowadzenia aktualizacji. Zalecamy ją wykonać, żeby ograniczyć możliwe niepowodzenia podczas użytkowania.
- TEST – aplikacja jest teraz dla nas w pełni dostępna i możemy przeprowadzić test startu. Jeżeli dron wystartował – autoryzacja zakończyła się powodzeniem.
Natomiast jeżeli dron dalej nie jest w stanie poprawnie funkcjonować – przewraca się na jedną stronę – może oznaczać to niepoprawnie założone śmigła lub ewentualną usterkę fabryczną urządzenia. W takiej sytuacji prosimy o zgłaszanie swoich zapytań mailowo. Nasz serwis chętnie pomoże i odpowie na wszystkie pytania.