• DJI RoboMaster S1

Symbol: 194443

DJI RoboMaster S1 EAN: 6958265194443

2499.00 -28% 1799.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Kurier Inpost 0
Kurier UPS 0
Paczkomaty InPost 0
Odbiór osobisty 0
Dostępność 3 szt.
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 722-797-900

Zostaw telefon

DJI Robomaster S1 - robot edukacyjny 

RoboMaster S1 to robot edukacyjny inspirowany konkursem DJITM RoboMaster. S1 oferuje wszechstronną kontrolę i niezwykłe wrażenia z jazdy dzięki wielokierunkowemu podwoziu, zwrotnym kołom Mecanum, elastycznemu gimbalowi oraz stabilnej, pozbawionej opóźnień transmisji obrazu w widoku z pierwszej osoby (FPV). Użytkownicy mogą również celować w obiekty i walczyć z innymi robotami przy użyciu blastera.

image

Korpus S1 jest pokryty pancerzem, a każdy element posiada moduł wykrywania uderzeń, który może natychmiast wykrywać fizyczne uderzenia i przekazywać informacje zwrotne do inteligentnego sterownika. Blaster zapewnia wysoki poziom dokładności i stabilności dzięki 2-osiowemu gimbalowi, podczas gdy światło trajektorii strzału zapewnia użytkownikom realistyczne i wciągające wrażenia.

Inteligentny sterownik jest zintegrowany z wieloma systemami, w tym z systemem transmisji wideo, systemem gry i systemem programowania Scratch. Obejmuje sześć inteligentnych modułów, w tym rozpoznawanie linii, rozpoznawanie znaczników obrazu, rozpoznawanie osób, rozpoznawanie klaskania, rozpoznawanie gestów i rozpoznawanie robotów S1.

image

S1 wspiera języki programowania Scratch i Python. Dzięki samouczkom projektowym DJI, użytkownicy mogą stopniowo opanować teorię programowania i wiedzę z zakresu robotyki.

image

 

S1 posiada również tryb Solo i tryb Battle, w których użytkownicy mogą ćwiczyć swoje umiejętności i rywalizować z innymi. Do sterowania S1 można wykorzystać aplikację RoboMaster na urządzeniu mobilnym, kontroler lub klawiaturę i mysz.


image

Moduły i funkcje

Obsługa aplikacji RoboMaster

 

Dzięki dedykowanej aplikacji RoboMaster użytkownicy mają dostęp do bogatych zasobów edukacyjnych i kilku trybów rozgrywki. Aplikacji można używać za pomocą ekranu dotykowego lub kontrolera i jest ona dostępna dla systemów iOS, Android i Windows. Użytkownicy z różnych platformach mogą nawet grać ze sobą w tym samym czasie. Użytkownicy mogą również łatwo pisać programy i ich używać lub dzielić się nimi z przyjaciółmi poprzez aplikację RoboMaster. W tej sekcji jako przykład służy aplikacja RoboMaster na iOS. Poszczególne elementy interfejsu mogą się różnić w zależności od używanego urządzenia.

 

Sterownik ruchu

Sterownik ruchu jest podstawowym modułem dla ruchu podwozia S1, zapewniającym bogaty interfejs modułu zewnętrznego do transmisji wideo i podłączenia gimbala, akumulatora, pancerza i silników.

Łączy on również algorytm sterowania ruchem wielokierunkowym kół, system zarządzania energią, system zarządzania silnikiem oraz system zarządzania podwoziem.

Koło Mecanum

Koło Mecanum jest powszechnie stosowanym, wielokierunkowym rozwiązaniem jezdnym, podzielonym na dwa typy: z kierunkiem lewym i prawym. Czterokołowe podwozie wymaga dwóch par kół Mecanum.

Podczas instalacji można sprawdzić znak z kierunku lewego lub prawego na spodzie podwozia i odpowiednio zamontować koło Mecanum lewe lub prawe.

Silniki i ESC

S1 jest wyposażony w silnik bezszczotkowy M3508I i ESC o maksymalnej prędkości obrotowej 1000 obr/min dla silników bezszczotkowych.

Upewnij się, że połączenia pomiędzy wszystkimi silnikami i sterownikiem ruchu są stabilne.

Jeśli silnik nie obraca się swobodnie, należy natychmiast wyłączyć zasilanie S1 i sprawdzić silnik.

NIE DOTYKAJ ani nie pozwól, aby Twoje ręce lub ciało zetknęły się z silnikami, płytami montażowymi silników lub wewnętrzną częścią koła Mecanum natychmiast po wyłączeniu zasilania S1.

Moduły pancerza

W sumie na czterech bokach podwozia S1 zainstalowano cztery moduły pancerza, które chronią wewnętrzną strukturę S1.

Wszystkie pancerze wyposażone są w czujnik uderzeń, który służy do wykrywania miejsca uderzenia S1 przez żelowe kulki i wysyła informację zwrotną do inteligentnego sterownika w celu odjęcia punktów życia z odpowiedniego paska punktów życia.

Każdy moduł czujnika uderzeń przedstawia światło LED i jest widoczny pod modułem pancerza.

image

Gimbal

S1 jest wyposażony w 2-osiowy gimbal, który zapewnia stabilną platformę dla blastera i kamery. Kiedy S1 jest w ruchu, blaster pozostaje stabilny i może wystrzelić żelowe kulki lub emitować wiązkę podczerwieni, a jednocześnie zapewnia użytkownikowi płynne doświadczenie z FPV.

Inteligentny sterownik

 

Inteligentny sterownik jest zintegrowany z wieloma systemami, w tym z systemem transmisji wideo, systemem gry i systemem programowania Scratch. Obsługuje sześć inteligentnych modułów, w tym rozpoznawanie linii, rozpoznawanie znaczników obrazu, rozpoznawanie osób, rozpoznawanie klaskania, rozpoznawanie gestów i rozpoznawanie robotów S1.

 

Blaster

Blaster S1 należy zamontować na gimbalu i można go używać w dwóch celach:

1. Z pojemnikiem na żelowe kulki, aby je wystrzeliwać. Prędkość wystrzału kulek żelowych z blastera wynosi około 26 m/s, sterowana częstotliwość wystrzału wynosi od 1 do 8 serii/s, a maksymalna częstotliwość wystrzału wynosi do 10 serii/s.

 

2. Blaster S1 obejmuje wąską jednostkę podczerwieni o skutecznym zasięgu do 6 m w oświetleniu wewnętrznym. W granicach skutecznego zasięgu, kąt skuteczny stopniowo zmniejsza się wraz ze wzrostem odległości, a skuteczna szerokość strzału waha się od 40° do 10° .

Kamera

Zaprojektowana dla robotów S1, kamera S1 wyposażona jest w czujnik 1/4 cala z 5 milionami pikseli i polem widzenia wynoszącym 120°, co pozwala użytkownikom kontrolować S1 z perspektywy pierwszej osoby.

 

Należy regularnie czyścić obiektyw, aby uniknąć rozmazania obrazu lub efektu halo. Użyj specjalnego środka do czyszczenia obiektywów, aby upewnić się, że nie znajdują się na nim żadne ciała obce po czyszczeniu i że nie uszkadzają one obiektywu.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie