• DJI Enterprise Shield - Kamera Zenmuse H20T

Ubezpieczenie DJI Shield Enterprise do kamery Zenmuse H20T

Dostępny na zamówienie
0
Czas realizacji zamówienia do 30 dni
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Kurier Inpost 15
Paczkomaty InPost 15
Kurier UPS 20
Dostępność 0 szt.
Waga 0.15 kg
Zostaw telefon

DJI Enterprise Shield Kamera Zenmuse H20T

Kod elektroniczny - wysyłany na adres mailowy po zakupie. 

 

Co to jest DJI Enterprise Shield?

DJI Shield Zenmuse H20 to 12 miesięczne ubezpieczenie dla Twojego sprzętu DJI, dzięki któremu nie musisz martwić się o bezpieczeństwo podczas lotu. Ogranicza to koszty związane z uszkodzeniem kamery nawet z winy operatora oraz zapewnia priorytetowe załatwienie sprawy przez serwis DJI. W przypadku awarii po odpowiedniej opłacie, czeka na Ciebie nowe lub nie noszące śladów użytkowania urządzenie. 

Użytkownicy z wykupioną ochroną DJI Shield Enterprise traktowani są priorytetowo, dzięki czemu czas potrzebny na wymianę kamery zostaje zredukowany do minimum. Dodatkowo, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą DJI, dzięki czemu podczas rozmowy telefonicznej szybko można otrzymać odpowiedź na dowolne pytanie techniczne. 

Jak działa DJI Enterprise Shield Zenmuse H20T?

 

Aby aktywować ubezpieczenia należy przejść na dedykowaną stronę DJI i uzupełnić wszystkie pola podają numer seryjny kamery do której ochrona ma zostać przypisana. Aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia. Możliwe jest aktywowanie ubezpieczenia nawet jeśli minęły 48 godziny od uruchomienia. W takiej sytuacji należy nagrać i udostępnić firmie DJI film prezentujący działanie sprzętu według ściśle określonych wytycznych. Szczegóły opisaliśmy na naszej stronie poświęconej ubezpieczeniom DJI Care/Shield

 

Gdy mamy aktywne ubezpieczenie i rozbijemy kamerę możemy skorzystać z posiadanego Shielda.

Koszt pierwszej wymiany wynosi: 4065zł brutto

Koszt drugiej wymiany wynosi: 4650zł brutto 


Co zrobić gdy rozbijemy kamerę Zenmuse H20T z DJI Shield ?

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Shield.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Shield.

3. Po wybraniu opcji DJI Shield, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

 

Czego nie obejmuje ubezpieczenie DJI Shield Enterprise?

 

DJI Shield nie obejmuje:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Shield.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.


Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie